Damn you..

Sjukt galen dag jag har haft, ville bara lägga mig ner och försvinna..Stressig om inte annat kan man verkligen konstatera och till "er" som tycker jag är lat, tänk om..jag har faktiskt jobbat arslet av mig idag, EN STOR stjärna i kanten till mig där..Tackar tackar.

Så vad gör jag nu, jag tänker laga mat efter träningen min och sen ska jag göra teori för den har jag på fredag se där ja, så pluggplugg på mig, inte kul.

Whats up with you guys ?

Vill någon komma och laga den där jäkla maten åt mig? För det skulle verkligen vara schysst, ni kan få en kram på den isåfall, jag är generös känner jag..

Det känns som att något är på gång just nu, jag börjar göra riktigt goa planer känner jag. Gäller bara att inte ge upp, orka fortsätta kämpa tills jag når dit jag vill, vilja är något jag verkligen har och det är ju en av mina positiva sidor då om ni inte förstod det;)
Hur som helst har jag fått massor av råd, och det känns skönt att man har människor som stöttar en i vad jag än bestämmer mig för att göra, att de finns där när som. Sen är det ju helt enkelt bara jag som måste bestämma mig, det är ju bara jag som kan ta detta beslut tyvärr, ni som känner mig vet att jag och beslut (går inte ihop) är ju en rätt velig människa jag, men som sagt det ordnar sig alltid det har det alltid gjort och kommer nog alltid att göra får jag hoppas..

Nu däremot så skrev jag massor igen, trevligt trevligt..

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja du gumman..nu har du fått se villket arb jag sysslat med dom senaste 20 åren;)..men alla dagar är inte stressiga,sen så får man ju tillbaka en hel del..tacksamhet från dom som behöver vår hjälp,fina arb kamrater osv..det är det som gör att man orkar..och trivs;)..du är helt slut=)..nu vet du varför det ibland blev korv o makaroner till middag när du bodde hemma..ibland var man så slut så man orkade inte ens tänka=)..kram på dig..älskar dig/mamma

2009-09-07 @ 22:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0