Decode..

Sitter just nu på Arlanda och är världens tröttaste människa, kan heller inte lägga mig och sova för då kommer jag troligast att missa flyget och det vore ju inte det smartaste, vore typiskt mig iallafall för sådan är jag, jag glömmer saker titt som tätt har redan kommit på en lista med saker jag glömt hemma, bra där emma jätte bra jobbat just därför är jag riktigt dålig på att packa..

Hade en trevlig kväll igår, mycket skratt om inte annat och såklart så är det jag och klockan som bråkar med varandra, haha så söt Jossan igår när hon kollade på mig och knackade på klockan behöver till och med någon som får hem mig i tid, skärpning Emma detta är inte bra, jag får börja ta tag i mig själv lever i någon liten bubbla just nu..
Och sen ringde Ebba mig och påminde om att inte missa att ta mig till flyget, tack du med, det är helt otroligt att jag till och med behöver väckning..

Nu är det att fokusera på det jag åker upp för också, så det är bara att ta nya tag träna skiten ur mig i veckan och förhoppningsvis också ta körkort allt på en och samma gång men det ska nog ordna sig det med..Fast finns ju en liten längtan redan till fredag inom mig;)

Sitter och lyssnar på Akon - Freedom just nu en riktigt bra låt..så tänkte dela med mig av den..lyssna och njut



Jag har VÄRLDENS bästa vänner..ville bara nämna det till er, så ni inte glömmer bort det..
Man ska visa uppskattning oftare för man vet aldrig när man ser en person för sista gången..
Jag saknar er Erock och Hanna, ni finns inom mig och ni kommer alltid sitta där som en knut runt hjärtat, jag är så OTROLIGT glad att jag fick lära känna er, ni har gett mig så mycket glädje och ni ger mig fortfarande det fastän ni inte kan sitta brevid mig..Jag önskar jag kunde plocka tillbaka er, för jag gillar inte det där tomrummet inom mig..

Så mina vänner, tänk på det .. Man borde dela med sig varje dag om hur mycket folk runt omkring en betyder för en..

Everything I have, everything I own
All my mistakes man you already know
I wanna be free, I wanna be free


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0