Everywhere

Jag måste bara tillägga en sak, jag vill inte göra dig besviken Andreas men din kommentar om att ha rätt stämde inte till 100%, ledsen men så är verkligheten..Men du kan ju iallafall glädja dig med att du ändå är rätt smart..

Så bortsett från det så gjorde jag något idag jag aldrig brukar göra, jag åkte med bussen från Nicole vid 8 ungefär och sen helt plötsligt vaknar jag helt förvirrad upp på centralstationen, lite av en chock när man inte vet vart man är riktigt, så det var bara att promenera till den bussen jag egentligen skulle med.. Jag måste vara riktigt trött med tanke på att jag ALDRIG missat min hållplats, men någongång måste vara den första..

Så vad har jag för planer på morgondagen? Jag hade tänkt mig körskolan, träning och ja finns det så mycket mer?
Ge mig tips, jag har ide torka..

Hoppas er dag har varit bra iaf, min har varit tipp topp:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan ju alltid testa baka bullar;)kul o ha när det kommer besök=)

2009-09-13 @ 22:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0