Falling to pieces

Things happens for a reason..

Live high, live mighty
Live righteously
Takin' it easy


Lyssna på Jason Mraz - Live high
Riktigt bra låt..

Har kommit in i någon sån där skön stämning, jag är verkligen en mys människa, älskar att tända ljus runt omkring mig och bara ta det lugnt, då kan man verkligen slappna av och bara vara, det behövs ibland det med..

The perfect date, finns det något sådant? Detta ämne har varit i samtal ett flertalet gånger, men vad är egentligenden perfekta dejten, okej alla tycker ju olika men jag tänkte faktiskt dela med mig av min dröm dejt..Såklart så kanske man kollar alldeles för mycket på filmer också, men det struntar vi i just nu va:P

Min dröm dejt vore nog att sitta ute vid havet med massa mysiga filtar och såklart något i stil med varm choklad och godis såklart och massa skratt och en avslappnad stämning sen att både jag och Julia smälter av killar som kan spela gitarr är väl ingen nyhet direkt okej kan ju inte vara vem som helst heller men vad höjer inte stämningen mer än det? Så hur ser era drömdejter ut?

Varning! Ät aldrig på en första dejt, jag skulle nog inte göra det.. Okej äta kan man ju, men akta er för Tacos, Köttfärsås med spaghetti allt som har med spaghetti att göra skulle jag säga, soppa ..ja finns det något mer? Det känns ju inte sådär trevlig med massor av mat i munnen och man ska lära känna varandra..

Nu är frågan, hur tusan kom jag in på dejter egentligen?

Jag vet, jag är lite knasig ibland, men det är faktiskt rätt intressant att veta, alla har ju så olika åsikter..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0