Fly me to the moon

Nu åker jag iväg, har packat klart ska bara äta sen börjar jag dra mig :)

Michael buble - home är ju en riktigt bra låt, längesen jag lyssna på den men den är bra.
Fick mig att tänka på Norrland, vad härligt att komma dit också för en stund, eller längtar mer till den där höstkänslan som finns där uppe, gult/orange och rött överallt och en härlig kyla när man kan sitta med en tjocktröja hemma och bara mysa, jag älskar den känslan..Dock är det inte samma känsla nere i regniga Göteborg men jag får väl nöja mig :)



Nu lämnar jag er här i det tråkiga och regniga vädret, hoppas ni får det lika trevligt som jag får det i ett par handbollsskor och svettiga kläder;)

Hej på er, ha en go helg

Kommentarer
Postat av: Therese (Grygge)

Håret blev mycke fint hjerpe!

2009-09-06 @ 11:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0