Foolish ..

Nu sitter jag här hemma och har just duschat klart och gjort allt som behövdes att göras, så nu är man hel och ren och det är super skönt, ska fixa mig i ordning sen ska ja in till stan och fika med Emma och visa henne vilken buss hon ska ta hem till hennes new apartment :)

Sen får jag se vad kvällen har att erbjuda mig, har ingen träning idag skönt om inte annat..Är inge direkta bestämda planer än men vi får väl se, det kanske blir en överraskning jag vet inte;) I like them alot, alltså överraskningar dock så får jag inte så ofta överraskningar :( Give me more of them..

Nu ska jag fortsätta göra mig i ordning;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej emma, hur går det med körkortet då? :) :)

2009-09-26 @ 09:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0