Go by bus..

Ja det blir nog att ta bussen imorgon ändå, haha kul då blir det tydligen att kliva upp 05:00 ändå, fan va go tid alltså:P Ta bussen 06:05 härifrån ååh jag längtar verkligen att kliva upp, jag är ingen morgon människa, verkligen inte .. men får la ta och kliva upp göra mig i ordning och sen knalla ner till bussen, sova på flyget och sen köra hem..Shiit vad nice..haha

Jag önskar jag hade körtkortet i handen nu va så ni förstår inte, allt blir så mycket lättare då.. man behöver inte åka exempelvis två timmar innan för att ta sig någonstans..

Menmen, var ju en snäll tanke iaf att köra mig ..:)

Have a great night, see you whenever im back..




Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du inte uppkörning snart? :)

2009-09-26 @ 21:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0