Hometown

Sitter hemma i Malmberget nu, har hunnit vara förbi och hälsat på Marit också och farmor och farfar, kört lite bil och umgåtts med familjen idag, dock somnade jag som en stock efter maten kunde ha sovit hela natten om det var så, har nog aldrig varit så trött någongång..

Så imorgon hur är mitt schema då? Hade tänkt köra en HEL del bil med mamma först på dagen, träning såklart på morgonen sen blir det träning på kvällen efter det körning igen med pappa sen kanske man hinner förbi någon och hälsa på lite, ska även laga lite god mat till mami och papi imorgon..

Så blir väl säkert en lugn fullspäckad dag, hur nu det går ihop men det gör det nog..sitter just nu och försöker få hem Gossip girl men den vill inte ladda ner helknäpp, känns sisådär eftersom jag verkligen vill se den nu ..
Någon som vill hjälpa mig med detta?!

Nu ska jag åka och hyra film, weeei:)

Jag och mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0