I admit that im a lazy person, of course im just talking about today

Så nu sitter jag här igen, var upp tidigt imorse och körde med bilskolan, hann även med att köpa mig nya handbollsskor behövs verkligen.
Sen kom jag hem slängde mig i sängen och sov tills nu, det var som om all ork bara drogs ifrån mig har haft lite sena kvällar hit och dit på senaste tiden och min sömn har inte varit den bästa. Ska ju även jobba imorgon så det var nog bra att jag sov nu under dagen, skönt hur som helst :)

Helgen kommer att tillbringas i skåne med laget, ska spela mot eslöv och såklart en hel del träning.

Mamma fick tydligen även ut massa av regina också, det är ju alltid kul.. Jag tänker också ta mig förbi henne nästa gång jag är hemma, hur det än ska gå men ska prata med mamma om det iallafall, känns som att jag hade behövt lite vägledning just nu.. Måste ta och lyssna på det förra bandet, spännande ..

Nu däremot ska jag äta, har träning snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0