I dont know

Jag vet inte, jag är väldigt förvirrad.. Men ni vet ju hur jag är, upp och ner till och från en minuten..

Dont let it go to your head..

Just cause..



Hur som helst min dag har varit rätt bra trots allt ändå, har hunnit vara förbi läkaren, fikat med Anton och pratat massa skit längesen man sågs, han har ju till och med förlovat sig congrats to you:)
Sen nu sitter jag här igen..wihooo vilket liv man har, det är ju i princip det jag gör hela tiden ändå..Var iallafall lite hurtig idag gick och gymmade med Emelie före träningen kändes rätt skönt att göra någonting vettigt ändå.

Imorgon. En ny dag och nya tag.
Vi lär väl se.
Hej på er ..

Nej förresten, en person gjorde så jag fick åka runt halva göteborg för att ta mig hem från träningen idag.. hmm vem kan denna person vara? Det va la inte så snällt va? Nu är du skyldig mig massa bra saker..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0