I need you to know

Sitter och kollar på Bring it on för tillfället, blir nog en lugn kväll ikväll trots allt..Är dötrött verkligen sen ska jag dessutom jobba imorgon och sen blir det träningsmatch mot Torslanda typ direkt ..

Jag och mina tankar, har suttit ute idag iallafall och läst lite var mycket skönt faktiskt dock så känns det verkligen att det börjar bli höst nu, är kyligt i luften jag hade gärna haft sommar lite längre.
Gosh jag är verkligen sugen på att ta med lite varm choklad en filt och bara sätta mig nere vid havet, och bara få lite lugn för en stund, filosofera lite grann, hur härligt skulle inte det vara? Men som sagt ensam kanske inte låter sådär jätte kul direkt, men jag får vänta med den tanken då istället tror jag..

so vad har ni för planer för en lördag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0