It´s all your fault..

Är alldeles strax på väg och ska lämna tillbaka lite filmer som ska vara inne imorgon, sen är det dax att börja packa tror jag, fast känner inte sån stress över det, vad behöver man med till ett träningsläger förutom träningskläder? Rätt simpel packning känns det som..

Biljetterna till Pink har de tydligen också fått nu, hur bra som helst..längtar verkligen kommer bli sjukt kul tror jag=) Sen att det är i Sthlm höjer ju bara stämningen till 100, får träffa Linn dessutom hur bra som helst, två flugor i en smäll.

Thats just so you, to fuck up my whole life..

Nu ska jag ta på mig skorna, ta mig ut i den friska luften och kila iväg så jag hinner allt jag har planerat att hinna med, men vi ses och hörs på söndag iallafall. Hoppas ni har en bra helg iallafall ;) Ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0