Life is a highway

Haha jag var trött idag, på morgonen helt okej men nu på eftermiddagen satt jag hemma hos en tant och det kändes verkligen såhär "om jag blundar nu, så slocknar jag på direkten", kul att man sover mycket=P Fast det finns väl säkerligen rimliga skäl till det också:P

Så hur som helst är jag på väg till Emelie, ska bara packa klart sen blir det att dra mig dit och göra mig i ordning, blir lagfest ikväll kommer nog bli trevligt tror jag..blev faktiskt rätt taggad nu känner jag, dock ska jag jobba lör-sön så jag får se till att vara hemma i rimlig tid så jag orkar med morgondagen ändå:)

Vad ska ni hitta på en fredag som denna?

Nu däremot ska jag kila så jag hinner dit och inte kommer flera timmar senare:) Ses ikväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0