Life is wonderful

Jason mraz - Life is wonderful dönar ut ur mina högtalar just nu och jag har i princip alldeles just kommit hem från jobbet, blev lite övertid idag men ingen skada skedd ändå förutom att jag är väldigt trött just nu.
Har faktiskt haft en riktigt bra dag idag, började med att jag höll på att frysa ihjäl när jag väl cyklade till jobbet men nu på dagen så blev det riktigt härligt väder, varmt och inte ett moln på himlen, klart humöret är på topp då:)

Ang x så får vi se..jag har inte så mkt mer att skriva för tillfället faktiskt..tiden lär väl visa lite mer tror jag, kan inte säga något nu, ni får stå ut med mina hemligheter förtillfället;) Men förhoppningsvis så kan jag berätta lite mer snart..



Så vad har jag tänkt göra idag då? Tänkt plugga lite teori nu på dagen sen tänkte jag höra med er om ni har några bra tips för en Torsdag som denna? Vill inte sitta hemma hela dagen/kvällen, vill göra något men vad?

And it takes no time to fall in love
but it takes you years to know what love is
and it takes some fears to make you trust
it takes those tears to make it rust
it takes the dust to have it polished




Kommentarer
Postat av: Anonym

ja du gumman..du är lik mig..måste ha något att göra...när man gjort de o de..sen då?vad göra sen då?..vi får träna oss på att bara VARA ibland.;)kram mamma

2009-09-10 @ 17:34:30
Postat av: Anonym

Vad jobbar du med?

2009-09-10 @ 23:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0