Live high

Nu är jag hemma, har just börjat tvätta..skönt att få lite rent också. Har hunnit vara på körskolan kändes faktiskt riktigt bra idag nu är det bara att förbereda sig för uppkörning..

Denna helgen ser ut att bli fullspäckad helt klart, lagfest på fredag ..fast blir en kort kväll för mig eftersom jag kommer jobba fre, lör och söndag ..Vill ni veta en ännu "roligare" sak är att jag är ledig när alla jobbar och jobbar när alla är lediga, huh vad hände där ? Kul eller inte..Hur som helst sen är det tydligen match på söndag mot lysekil..


Detta var då jag igår, va kul va;)

Vad gör ni en Torsdag som denna? Hoppas ni har en bättre dag än vad jag har, ska lägga mig och vila en stund så kanske jag piggnar till lite grann, mina ögonlock känns som tunga stenar och jag vet nog varför..

Haha inatt, vad hände där? Var typ 10 år sen jag gick i sömnen men inatt måste det har hänt igen tydligen, gick och la mig sisådär vid 12 tiden dötrött verkligen och uppmärksamma detta jag gick och la mig i sängen och kring 5 på morgonen så vaknar jag av att jag ligger i soffan med en filt omkring mig och sover sisådär inte så skönt, haha vad hände där egentligen? Man brukar ju ha ett litet minne av att man troligast gått i sömnen brukar iallafall jag ha men jag kommer inte ihåg någonting, jag bara hamnade där..

Nu ska jag kila och fortsätta med tvätten, vi hörs och ses:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0