Nygjort hår

Yesbox, idag har jag återigen varit på Björn Axens salong och fixat mitt hår, härligt nytt och skönt.
Blev ljusa toner återigen trivs bra i det och klippte av en hel del av mitt slitna hår så nu är det fräscht igen..Skönt är det:)

Sen på tal om hår så var även Carolina Gynning där och skrev autografer, bytte även om på salongen sen innan hon skulle iväg igen, riktigt snygg är hon älskade verkligen hennes hårfärg underbar chokladbrun, men liten var hon otroligt liten tjej. Nätt i kroppen. Däremot klackarna, haha jag kan gå i klackar men de där klackarna skulle jag aldrig klara av helt galet, men snygga ..

Sen så har jag även hunnit träna, cp:a mig lite också, jag är en riktig fegis kan jag konstatera efter idag..skäms på mig själv !

Nu ska jag kila, vi ses och hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0