Okay.

Yes nu är jag hemma igen, har inte haft tid att sitta här eller göra något sådant idag, klev upp sent framför allt satt med teorin från 12 till 17 åkte sen till Kungälv och gymmade, sen var det match mot Kärra, blev 22-27 till dom, ledde dock med 6-7 bollar större delen av matchen men sen tappade vi i slutet, tråkigt men sant. Men en bra träningsmatch var det framförallt..

Och nu är jag hemma igen efter fotboll och some guitar, jag börjar förstå det där med att spela nu sen att det inte låter världsbäst men det ska jag nog ändra på:)

Så imorgon ser dagen ut att bli jobbdag, teori och sen på kvällskvisten blir det kanske en lugn kväll eller vad säger ni? Kanske Bowling? Kanske en fika? Jag vet inte riktigt vad jag är sugen på men något iallafall, fia med knuff någon?

Har hur som helst varit en helt okej dag, positivt där faktiskt..Howie day- Collide går i mina högtalare för tillfället och jag borde egentligen sova, precis som jag borde gjort alla andra dagar med:P
Godnatt på er



But I'm open, you're closed
Where I follow, you'll go


Kommentarer
Postat av: Anonym

inget mer om x, du skulle berrätta sa du?

2009-09-10 @ 14:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0