One dream

Jag är en trött människa idag, som många andra dagar så hade tänkt mig att sova tidigt ikväll faktiskt så jag kanske hinner ta igen lite sömn som jag missat på det senaste..
Har även hunnit jobbat på ett dagis idag, verkligen jätte söta barn trodde inte det skulle passa mig men jag gick visst rätt bra ihop med dom ändå..

Even the best fall down sometimes

Someone once told me that you have to choose
What you win or lose
You can't have everything



Imorgon blir det mer jobb ute i Kungälv, från 13 till 16:45 ..Sen träning 17:15, stressigt om inte annat men förhoppingsvis löser det sig..

Jag är sådär fundersam idag, det är mycket som bara snurrar runt just nu och jag vet varken ut eller in, det är mycket förvirrande, egentligen kanske det är ganska uppenbart jag vet inte men det känns inte så just nu..
Jag kanske har svaret rakt framför mig egentligen, men det kanske bara är jag som vägrar se..

Att så lite kan göra så mycket.. orkar inte skriva så mycket mer just nu, hoppas ni har haft en bra Tisdag iaf..









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0