Segar

Sitter hemma och segar just nu, har just ätit lunch och väntar på att pappa ska sluta så jag kan åka ut och köra lite grann igen :) Börjar kännas riktigt bra nu, ska däremot köra lite med farfars bil idag också eftersom det är bensin och inte diesel, har upptäckt att diesel är mycket mer lättkört än bensin så vi får se hur detta går, säkert min vanliga otur att få bensin bilen på uppkörningen, hoppas på golfen istället ;)

Har hunnit vara och köpa min vinterjacka också, var uppe tidigt imorse eller ja tidigt enligt mig iaf typ halv 10 eller så, vaknade dock vid 8 och var hur pigg som helst, men 8 känns ju lite för tidigt att kliva upp ändå så snozade vidare:)

Nu däremot ska jag och fixa med lite saker, vi ses och hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0