Smile with my eyes

When im trying to find..find out what im looking for.

When i´ll find you, i´ll find me..



Min dag har bestått av körskola, inhandling, sovit, tränat, lagat mat.. känns som att man faller in någonstans där och bara är på något sätt, får lite abstinens, gillar inte att bara gå hem och inte göra någonting alls, då blir det att man sätter sig här eller vid tvn, vad annars ska man göra?

Jag har kommit på att jag nog inte är ensam i min lägenhet för saker förflyttar sig av sig själva, saker försvinner spårlöst, jag får leta som en tok för att hitta saker som jag använder dagligen, hur kommer det sig? Är det någon som gillar att jävlas lite med mig, helst när jag har bråttom ..

http://www.youtube.com/watch?v=7wJ-VPqFzy0

Fick nyss denna låten, sjukt bra :) John Mayer - Free fallin..Check it out

Men måste passa på att säga att maten jag gjorde nyss blev riktigt bra, jag är nog en riktig stjärnkock ja.. Kanske får börja laga mat lite oftare tror jag, bara jag finner orken till det..

Denna är också sjukt bra, finns en video även när de sjunger på tunnelbanan..kolla in den med ..

 

Nu ska jag kila, hade gott allesammans..nati


Kommentarer
Postat av: Anonym

om du har någon hos dig..så vet du vem;)innerst inne vet du=)

2009-09-14 @ 22:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0