Speechless

Godmorgon mina vänner, har alldeles just ätit frukost ska snart ut och köra lite bil med mamma :)
Här ska ni få se vad jag vaknade till imorse, hur mysigt som helst jag älskar snö, dock inte kylan men om man är inomhus är det mysigt..



Inte så mycket kanske men det var iaf vitt på marken dock så smälter det ju rätt snabbt men ändå :)

Ska göra mig i ordning för dagen snart, morfar kommer också förbi idag, saknar honom jätte mycket men nu får jag ju träffa honom lite grann iallafall, världens bästa:)
Får se vad jag hinner med mer idag, får ta och höra med Stina vad hon har planerat.. Blir iallafall träning om inte annat, gym och handboll..

Hoppas ni har det bra där nere iallafall, vi ses ju snart igen.. On friday?;) Sen har jag, sofia och lelle grymma planer för lördag..

Nu ska jag kila, återkommer senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0