Stört

Jag är nog den stördaste person man kan känna, helt klart..100 poäng till mig för den och jag går aldrig ut genom dörren igen något i den stilen.
Aja, det är bara att konstatera, det finns ingen som är som jag..

Aja leave it behind, får börja på ny kula då..Har så himla svårt att bestämma mig för vad jag vill..Handboll? Eller inte handboll? Jobba utomlands eller inte jobba utomlands?
Plugga eller att inte plugga? Jag vill göra något nytt, och när jag får tankar på annat så märker jag att allt bara går åt h-vete, släpper det mesta men nu är det inte så längre, jag får ta mig i kragen göra det jag känner för att göra ..

Sluta vara så jävla mesig helt enkelt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0