Tankar.

Jag tänker nog lite för mycket ibland tror jag, funderar och filosoferar sådär.. Men bortsett från det så kan jag bara säga West du hade tydligen inte rätt, inte jag heller med mina underliga funderingar men det är iallafall bevisat nu och det räcker gott och blir över för mig..

Jag sitter hemma och tycker synd om mig själv igen, det är inte bra det så jag tänkte ta och hoppa i duschen faktiskt, ta och rycka upp mig ordentligt, pigg och fräsch brukar man säga för fräsch är det minsta jag är såhär på morgonen, jag vill UT alltså inte ut utan utanför dörren i den friska luften, göra någonting men nehepp alla är ALLTID upptagna när jag vill göra något och när jag inte orkar ja då har plötsligt alla TID..Typiskt mitt schema verkar tydligen inte riktigt passa in tycker jag..

Jag är finurlig idag har jag kommit på, även om ni inte har tid så har ju jag tid, kanske ska umgås lite med mig själv då istället, då kan mycket hända jag är rätt rolig ändå tror jag iallafall, det bästa är ju att jag alltid skrattar åt mina egna skämt, det är ju poängen i det hela annars vore det ju inget skämt..

Vill någon ta och hämta mig, dra iväg någonstans, sätta sig och bara vara? För det är precis vad jag vill, komma iväg och bara vara, kanske vill något åka ut till havet och sitta och frysa med mig? Kanske vill ni ta och åka ut på landet och promenera lite, jag behöver lite NATUR känner jag, den nästan skriker efter mig just nu..
Eller det kanske är jag som skriker efter den? Jag vet inte, har inte riktigt bestämt mig än..

The script - Before the worst är riktigt bra, ta och lyssna på den..

Frukost, finns det något som heter frukost en lördag när man sitter och tycker synd om sig själv, jag gillar inte ensamma frukostar på helger, brukar oftast ha nicole, emelie eller någon här med mig men nu på senaste har det varit lite tomt tycker jag, så min frukost får väl bli tom och ensam idag ändå då..
Oftast var det Emma som delade mina morgonar, jag emma och pannkakorna, men nu bestämde hon nämligen sig för att lämna göteborg för Norge och jag saknar henne tok mycket, så vännen ta och kom hem..Det är tomt utan dig här..

Nu ska jag kila ..ses




Kommentarer
Postat av: emma

Jag kommer att komma hem! Jag lovar dig!

2009-09-12 @ 12:04:13
URL: http://maoma.blogg.se/
Postat av: West

JAg har ALLTID rätt Emma, alltid alltid alltid. Fråga empan!

2009-09-13 @ 20:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0