Things happens for a reason

Nu har jag hunnit duscha, käka frukost och ska bara göra mig i ordning sen blir det att möta upp Emelie inne i stan, får se vad vi hittar på där då.. Wihoo jag har fått jobb fredag,lördag ..skönt att få in lite cash iaf.

Fick veta något jätte kul igår glömde berätta men Emma Dahlberg har troligast fått lägenhet här nere, håller tummarna skulle verkligen vara skit kul om hon fick den :) Ni som inte vet så är vi iallafall barndomskompisar, and we got a lot of crazy memories together..

Så idag har vi träning, ska inte träna idag mycket pga min fot, har verkligen skit ont nu så tänkte jag sparar mig istället är inte värt att få ännu mer ont än såhär.. Har även lag fotografering senare så ska ändå åka ut dit och sätta mig ..

The truth is in there somewhere
Of all the lonely people I wanna be loved by you
Everybody hurts, you are not the first
but the only, I am lonely just like you



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0