Typ såhär..

Haha, nu kommer folk gnälla på mig igen..Man kan aldrig vara sådär mitt emellan typ som ta lite kort så man får se lite, sen när man tar kort så blir det "fan vad du tar kort på dig själv" Så jag säger såhär istället.. Man kan aldrig tillfredställa alla:P

Detta var iaf jag i Onsdags innan lagfotograferingen..



Nu är min fråga, jag har varit intresserad av detta länge, vilka är ni som läser min blogg egentligen, jag vet definitivt att min mamma gör det eftersom hon alltid ger mig massa goa kommentarer här:) och det uppskattas verkligen..
Så vilka är ni? Tell me..

Fick även veta att Jossan ibland är in här, blev lite lätt chockad men det är kul att du läser faktiskt, uppskattas..

Nu drar jag, vi ses och hörs.. ja vi ses definitivt;)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Läser minst 4 ggr/v

2009-09-18 @ 17:53:51
Postat av: Anonym

ja du emmsi..jag och pappa kikar in här varje dag;)kraaam.mamma

2009-09-18 @ 19:45:44
Postat av: din pannkakskompanjon

Du vet nog att jag också håller koll på dig ;)

2009-09-18 @ 23:57:54
URL: http://maoma.blogg.se/
Postat av: Julia

Hahaha, fast du tar iofs många bilder på dig själv ;) Mer än någon annan. Men någon måste ju göra det med ;)

2009-09-19 @ 14:59:00
URL: http://juliaasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0