Vadå?

Nu snart ska jag ta på mig skorna och promenera ner till bussen, måste tydligen ta mig till Wieselgrensplatsen för att få ut min penicillin och nej jag är inte sjuk på det sättet, har tydligen fått urinvägsinfektion..I knew it, borde inte suttit så länge på den kalla trappan är nog därför jag fått det också..

Haha det var lite komiskt imorse på vårdcentralen, kommer då in till läkaren och han fråga lite saker typ som, mår du bra? och jag - ja jag mår bra förutom att jag känner mig kissnödig jämnt.
Han bara men mår du bra psykiskt? haha jag tror jag dog där, jag - ja tack jag mår bra psykiskt..
Vad har detta med att göra om jag fått urinvägsinfektion eller inte?

Hur som helst fick jag mig ett gott skratt ändå..Sen fick jag massor av frågor som inte ens hade med saken att göra, läkare, jag säger då bara det=P Nog har man träffat en antal luriga sådana..

Jag har tristess, what do to about it?

Vi ses:)



Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg tröja;)..den ser lite för liten ut..hmm..den kanske passar på mig=)

2009-09-15 @ 22:07:55
Postat av: Anonym

hmm..jag glömde skriva/kram mamma

2009-09-16 @ 07:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0