We weren´t born to follow..

Anonym, jag jobbar som tim vikarie för hemtjänsten för tillfället :) Faktiskt ett riktigt bra jobb, finns väl sina nackdelar men man får så mycket tillbaka så det ger även väldigt mycket ..

Så bortsett från jobbet så vet ni vad? I´ve MADE it, klarade teorin för ungefär en timme sen.. hur skönt är inte det då? Uppkörning om lite mer än en vecka så nu är det bara att fokusera på den. Jag var sjukt nervös innan, höll på att trilla av eller något liknande, nu börjar det släppa lite..Det roliga är att jag knappt pluggat, gjorde i princip bara alla faser och läste lite smått.



Så det kanske är värt att fira lite grann ikväll jag får se vad jag orkar med :) Jag får helt enkelt överväga detta lite grann tror jag.
Vad har ni för planer för kvällen då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0