would you wish me away?

Wonder if you would miss me, when im gone?

Har just kollat Mamma mia, riktigt bra film..jag vet att jag är lite efter har haft den på datorn hur länge som helst men har inte blivit av att kolla, men kvällen bjöd ju inte på så mkt så la mig framför den, en sevärd film iallafall..

Jag har suttit och grubblat återigen, jag är en riktig grubblare jag..kanske grubblar jag ibland för mycket, kanske borde "go with the flow" istället..jag vet inte

Har kommit på att vi allt för ofta är väldigt rädda för att ta chanser i livet, våga chansa och se vart det för en.
Men då är frågan? Vad är vi egentligen rädda för? Kan det verkligen gå så snett att hela ens värld rasar omkull? Jag är iallafall en sån person som inte gillar att stå och fråga mig "tänk om", man borde våga leva livet lite mer till fullo än vad man ofta gör. Om man aldrig vågar kommer man heller aldrig få svar..

Tankespridd jag är, ovanligt va?;P bortsett från mina tankar så blev faktiskt min mat riktigt god, ska lägga allt i lite matlådor nu, sen bädda rent och sen läsa min bok och vad tror ni händer efter det? Jo jag ska nog troligast sova, kan väl inte bli bättre än så?

Tack iallafall alla för era fina kommentarer till mitt überlånga inlägg tidigare igår..Uppskattas mycket här ska ni veta.



Hittade massor av gamla bilder nu på en skiva, gud va kul att kolla igenom sånt, dessa kort är typ 5 år gamla minst, herregud..Men jag delar med mig av det med.. Kanske kommer lite mer sen någon annan dag, måste sova nu så jag orkar upp imorgon


Godnatt med er, nu kilar jag härifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0