Aldrig

Idag har jag hunnit med jobb och idag var faktiskt en mycket tacksam dag på jobbet, mina tanter var ovanligt glada hela bunten och det har dessutom varit väldigt soligt och skönt ute, kände mig så somrig så när jag kom hem så gjorde jag mig i ordning och fixade lite hemma sen drog jag mig ut till Kungälv för att heja på tjejerna, dom förlorade med 1 boll i första kvalmatchen mot spårvägen, mycket tråkigt.. men nästa match har vi:)

Så vad gör jag nu? absolut ingenting ,sitter och lyssnar på massa musik som jag lyssnat på väldigt mkt förut.. texterna jag dör, förstår varför jag engång lyssnat på allt detta:)

Nu ska jag kila, hoppas ni har haft en bra onsdag och får en bra torsdag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0