Babysitting?

Ja idag har jag hunnit jobba fram till lunch rätt så skön och smidig dag idag faktiskt blir samma arbetstider imorgon sedan fick jag även veta att jag ska vara barnvakt, tror det kommer gå hur bra som helst jag hoppas iallafall på det, brukar gå bra med barn så det borde inte vara några problem :)




Hann inte skriva så mkt igår pga allt som hände och jag orkade helt enkelt inte, kände inte för det heller men jag tar det idag istället då jag känner mig lite piggare på det iallafall, man får ju ta var dag för vad den är..

Har iallafall hunnit vara och byta däck med Emelie, sedan var vi och kikade på lokal som var helt okej ändå chalmers vore ju det bästa men man kan ju kanske inte få allt man vill ha men jag håller tummarna för att dt skulle gå iaf..Sedan har jag varit och handlat smycken som jag ska ha till mina kläder jag köpt, jag längtar faktiskt till att få ta på mig dom nu är det ju så bara att man hoppas att även vädret håller sig till nästa helg..

Idag hade jag iaf tänkt laga ryggbiff, pommes med bea sås så det blir nog gottans, har just gjort mig i ordning och duschat sen jobbet det kändes behövligt:P och ska snart göra marinaden så den också blir klar och sen bege mig iväg, ha en bra dag allihopa..




Kommentarer
Postat av: Anonym

du..den vita tröjan passar inte alls på dig;)..jag kan SÄKERT ha den=)kram mamma

2010-04-16 @ 15:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0