Backe

Ja jag satt och velade och velade idag om jag verkligen skulle orka gå ut och löpa så jag tog mig i kragen och satt på mig kläderna och när man redan satt på sina löparkläder så orkar iaf inte jag ta av dom igen och skita i det så jag gick ut och värmde upp en runda och bestämde mig för backträning :) Valde att köra halva programmet idag jag vill ju iaf kunna gå imorgon..

Har ju inte kört backe på sisådär någon månad pga kylan så det är ju bra att börja lite lugnt och sen öka eftersom :) Så nästa gång kör jag några mer .. tänkte försöka ta mig ut på en konditions runda imorgon om jag orkar men det återstår att se hur mina ben mår imorgon också..

Ska ställa mig och laga lite käk hade jag tänkt, får se vad jag hittar på men något smaskigt ska det allt bli.. sedan blir det nog bara tv, har inget för mig denna kvällen .. hade gott:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0