Barnvakt snart..

Idag har jag hunnit jobba från 07:00 till 12:00, började med att jag gjorde underbart gott käk igår och sen satt vi och spelade spel och kikade prison break sedan blev dt att kliva upp köra från Kungälv hit 06:00 så jag var skapligt trött imorse så direkt efter jobbet idag slängde jag i mig lunch och sedan raka vägen i sängen vart jag legat från 12:30 till 15:00 och sovit som en stock..

Nu har jag duschat väntar på att håret ska självtorka lite för jag ska åka om en stund mot Kungälv där jag ska vara barnvakt :) Haha det roligaste är att man får såna där oroliga sms som "kom ihåg att det är mycket köer nu" osv snacka om att man tror att jag ALDRIG kan passa tider men tro det eller ej så kan jag faktiskt det ibland ..

Hoppas ni har en riktigt trevlig fredag, härliga helg va:) Som sagt lokal är LÖST och jag kunde inte vara mer glad just nu, det här kommer bli kanon bra jag ser framemot det så mkt, ni vet när man var liten och längtade efter julafton och alla paket och allting? Jaa så mycket längtar jag efter min födelsedag just nu va, det kommer förhoppningsvis bli en riktigt riktigt bra dag ..

Nu ska jag kila, hade gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0