Every word..

Har jobbat idag ute i solen, har hunnit filosofera och tänka rätt så mycket ja, man har fått sig vissa tankeställare kring saker och ting annars så har dagen iallafall varit riktigt bra, varmt och soligt och nu märks det att våren är på väg..

Längtar till sommaren så himla mycket just nu, härligt väder och allt underbart som sommaren medför .. Jag har så beslutsångest för vissa saker, vad jag ska göra och inte, om man ska våga chansa liksom eller göra som man alltid gjorde, do it the safe way .. Varför alltid spela safe? Varför vågar man inte bara chansa? Vad är det som är så farligt med det? verkligen ingenting men om man inte chansar kanske man står där och tänker "va tusan, varför gjorde jag inte det där?"
Man ser saker alldeles försent, när man borde sett allt mycket tidigare och gjort saker annorlunda..

Hur som helst sitter jag och väntar på träning, har suttit ute i solen ett tag och ja det var riktigt härligt :) Nu ska jag kila, hade gott..



Hittade massa gamla bilder:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0