Födelsedag

Igår var det min 20 års dag och det var en riktig kanon dag, den började med att jag klev upp kring 07:15 och började garnera tårtorna, smörgåstårtan och pannkakstårtan :) Sedan hämtade joakim och anders upp mig här hemma och däremot Julia inne i stan så begav vi oss ut mot Arendal till Arkens hotell och spa där vi badade bubbelpool, varma källor massor av olika bastu och lite smått och gott.. Var hur skönt som helst, det borde man göra oftare..

Efter det blev det premiär på systemet för att handla till kvällen, åkte sedan och käkade go mat entrecote och klyftpotatis:) Mumma.. begav sig därefter hemåt för att göra sig i ordning för kvällen..

Folk började trilla in till förfesten kring 18:00 som planerat och här satt vi och tjöta, spela spel och skratta måste säga att det var en kanon förfest faktiskt.. sedan blev dt taxi in till Chalmers där lokalen var och där spenderades hela natten till kring 3 tiden när vi begav oss hem  .. Fick massa fina presenter tack så jätte mycket och sen vill ja väl tacka alla som förgyllde min dag och tack för alla gratulationer, får återkomma med mer bilder sen :)

nu ska jag och syster och käka sen åker hon tillbaka till Lund..

Hade riktigt kul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0