Härlig dag

Har verkligen haft en härlig dag idag, vaknade kring 10 tiden och klev upp och satte mig vid datorn och har suttit och letat lokaler i några timmar, efter det blev det att promenera ner till hemköp för att köpa lite god mat jag tänkt laga lite någon dag :) Satt mig ute en stund när jag gick hem och bara satt i solen och det var hur skönt som helst, nu är våren här :) Sen har jag suttit i tror jag 3 timmar och läst ut min bok och nu sitter jag här..

inte sådär jätte händelserik men rätt lugn och skön :) Nu ska jag fortsätta kolla på tv, hade gott..

Kommentarer
Postat av: Jennie

Blir ordentligt avundsjuk på dig som haft en så underbar dag. En annan har jobbat och slitit ut sig =).

Hoppas att det löser sig med lokal!

Kram

2010-04-12 @ 22:33:05
URL: http://nennie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0