HEEELT SLUT

Fytusan nu är jag slut och ser ut som en tomat utan krydd. Var ute och tog mig en löprunda, den normala Emma är på väg tillbaka känns det som, kanske får igång min träningsvilja igen:) Har ju tidigare fått väldigt ont i knät när jag löpt för länge så jag tänkte att jag börjar med 30 min och sen får jag öka mer och mer tills knät vänjer sig igen, så idag blev det en 30 minutare, blev en runda upp mot Skogome och tillbaka och det var varmt men ändå lite kyligt, blåste rätt mycket men i solen dog man nästan, vem vet den kanske passade på att ta lite i ansiktet också..

Tvätten står på full rulle, ska göra lite mag och rygg övningar sen ska jag kasta mig i duschen för att sen ta mig inåt stan:) Ska kolla på kläder till min 20 års dag och tänkte försöka hitta lite saker, håller ju på att mixtra med min bikini jag köpt..eller ja mina bikinisar;)

Hoppas ni har en trevlig och solig lördag, det kommer jag definitivt ha.. Hade gott




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0