I still believe

Jag vaknade alldeles just och det gör faktiskt ont i mina ögon för jag har nog sovit för länge tror jag, jag kan inte med det, vaknade kring 8 tiden och hade nog kunnat kliva upp då med, får inte sova såhär länge för imorgon ska jag upp 06:00 för att jobba igen med mina tanter :)

Nu snart ska jag göra mig en liten brunch tror jag, sedan göra mig i ordning för att åka in till stan och strosa runt lite, fick ju ett presentkort av min syster så tänkte om jag hittar något bra så kan jag ju alltid använda det..

Ska kila nu iallafall, inte sitta här för länge.. hade gott allesammans..

Sometimes your world just ends
It changes everything you've been

I'm supposed to be strong
I'm supposed to find a way to carry on
And I don't wanna feel better
And I don't wanna not remember,
I will always see your face
In the shadows of this haunted place
I will laugh, I will cry, shake my fist at the sky
But I will not say goodbye

They keep saying time will heal
But the pain just gets more real
The sun comes up each day
Finds me waiting, fading, hating, praying,

If I can keep on holding on
Maybe I can keep my heart from knowing that you're gone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0