I truly understand..

Sitter hemma i min soffa och knapprar på datorn som en helt vanlig dag, det jag brukar göra det är inget ovanligt..
Dock med en liten ekande huvudvärk och lite skön musik, hade faktiskt en okej kväll igår var jätte trevligt på Vasastan med lite vänner och man hann prata om ett och annat.. Sedan blev det Parken för min del, träffade på lite folk där men sedan bestämde en näst intill förfrusen Emma om att ta taxi hem istället, ingen direkt märkvärdig kväll heller..

Har just satt på mig lite "myskläder" om man ska kalla det, mjuka och sköna och ville egentligen ta en promenad ute men får se om det blir av, det blåser så fruktansvärt mycket så det känns lite avlägset just nu..
Funderar starkt på att faktiskt ta mig ner till hemköp och handla lite för mitt kylskåp börjar kännas lite "empty" just nu, men den där viljan om att vara lat drar i mig lite för mycket för tillfället för att jag ska orka med det..

Hoppas ni har en go söndag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0