Late night

Det är inte sådär super sent men ändå rätt så sent, blev en helkväll med kära Emelie:) Planerna var att ta oss in till stan och bara fika, sen fick Emelie för sig för Andreas var på Parken att vi skulle dit men vi såg kön och kände att "neej, vi är inte ute för utgång så vi skippar det" tog oss en promenad upp och ner för avenyn där vi träffade på lite folk, Björkroth, Steffi, Seferaj, Holmberg och Linn .. lite folk man inte sett på länge och det blev en rätt så trevlig liten pratstund

sen blev det condeco för mig och emelie i typ 25, där vi satt och pratade massa minnen om när vi bodde ihop och OHJA om man kan skratta och ha kul till allting, det är sånt där man aldrig vill glömma som förgyller ens dagar..

Sedan kände vi båda för hemgång, emelie ville hem till andreas och jag hem så de åkte ut till Mölndal medan jag väntade på bussen hem och nu sitter jag här DÖTRÖTT efter en tuff arbetsdag, träning och en fika kväll.. ska blir mycket gott med sömn, det behövs verkligen..

Imorgon är det lite smått och gott planerat, får se vart jag hamnar ..men hoppas er fredag varit bra, den rusar på som vanligt..Nattinatti

Kommentarer
Postat av: emma

Sötnöt!

Klart jag vill! Har börjat kolla lite faktiskt. Jag har tänkt typ nästa år skulle vara kul! Blir fast nu, så har inte lika lätt att ta ledigt utan måste ta tjänstledigt i så fall. (:

Planerar att åka ner snart, men det bir så fort jag har långledigt! :)

2010-04-10 @ 10:55:29
URL: http://maoma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0