Letar lokal för fulla muggar

Just nu sitter jag och letar och letar och letar lokal i vild panik nästan, hittar lokaler antingen kostar dom skjortan eller så är dom upptagna, typiskt va.. men nu kanske det löser sig förhoppningsvis om Jonas kanske kan hitta någon på Chalmers det vore verkligen inte helt fel..Vore så himla snällt :) Håller tummarna verkligen..

Och ni ska bara veta hur underbart väder det är ute, det är blå himmel och solen skiner och jag kan nästan slå vad om att det är varmt och skönt ute också, någon som är sugen på en promenad eller varför inte en fika på någon uteservering idag? Jag har ingen som helst lust att sitta hemma en sådan här dag, men de flesta jobbar och så här är det ju när man bara får jobba ibland..

Hur som haver har jag ju hur mkt tid som helst till att försöka fixa till min födelsedag, tänkte när jonas har ringt och förhoppningsvis det finns någon lokal ledig så tänkte jag dra mig inåt och köpa saker som behövs så att det också blir ordnat, beror ju helt på vilken lokal man får och så, men på något sätt löser det sig jag hoppas verkligen det:)

Har ju iaf hittat kläderna till dagen så det är ju ett problem mindre, nu ska jag kila hoppas ni har en underbar måndag det kommer nog jag ha:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0