maybe 1,2,3?

Sitter och lyssna på en sjukt bra låt på maoma.blogg.se .. Knockout heter den, brukade alltid vara jag el emma som la upp massa go musik på våra bloggar men nu bor Emma i Norge, hon har lämnat mig här i götet och det är ju inte alls särskilt bra, funderar starkt på att ta mig en tripp dit upp vore inte helt fel, saknar den jäntan så sjukt mycket va..

Och i dessa tider om man kollar till förra året, det är helt sanslöst hur kul jag hade det går faktiskt inte att beskriva ens, vi festade, festade, festade och att inte glömma så tränade jag SJUKT hårt, bra blandning va? Passade på att vara ut när jag var skadad i knät, valand är inte att glömma , många goa minnen därifrån haha Emma instängd i ett hörn, jag blir slagen, bartendern jadu allt vad man kan kalla det..Saknar dessa tider otroligt mycket..
Kom hem till götet nu Emma, jag saknar ju dig hjärtat ..

Hur som helst har jag gjort mig färdig för utgång just, ska ta mig ett glas vin och sen ta bussen in till stan för att möta upp nicko, emelie, andreas, marika och kanske some more dudes, you never know what can happens on a saturday right?:)

Nu ska jag kila och inte fastna här, ha en underbar kväll mina vänner..


Kommentarer
Postat av: Emma

Vi hade skitkul Emma! Brukar få lite nostalgi när jag kollar på alla bilder!

Planerar att komma ner i sommar när jag är ledig! Tyvärr så kan jag inte komma när du fyller 20, jobbar.. Men det ska jag gottgöra! 17 maj-veckan är en ganska fin vecka att komma på besök också! ;D

Saknar dig!

2010-04-04 @ 11:55:12
URL: http://maoma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0