Need some help ?

Ja jag behöver lite hjälp här, ni är ju ett antal som läser detta varje dag så varför inte ta hjälp av er då? Det är ju en jätte bra ide, jag söker just nu efter en lokal till min 20års fest har hittat lite men tycker det är för dyrt så om ni har någon ide eller vet någon lokal jag kan få tag på så hojta till :) Vore jätte snällt..

Idag ska jag kanske ta en fika med elif om det hinns med, tänkte göra mig frukost nu anledningen till att jag äter frukost en sån dum tid som 14:00 en Torsdag är planerandet av min födelsedag har suttit här i två timmar nu och bara kollat lokaler :S seeegt..
men måste göras..

Nu ska jag käka, hoppas ni har en bra dag..

Kommentarer
Postat av: Jennie

Har ni ingen lokal som man kan få låna där du bor? Ofta finns det ju det till hyreslägenheter. Kolla upp det. Annars kanske någon av dina vänner har en sådan lokal att låna. jag vet att här i kungälv kan man hyra kongevi för en ganska billig peng, men kommer inte ihåg precis vad den kostar. Om ni är fler som fyller 20 kan ni ju slå ihop festen och lägga ihop. Menn du vill kanske ha en lokal mer in mot gbg antar jag. Backa folketshus kan man hyra, men ingen aning om vad det kostar. Det är iaf en riktigt bra lokal för fest.

Lycka till =).

2010-04-02 @ 08:31:06
URL: http://nennie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0