Not myself tonight

Hittat en ny riktigt bra låt, christina aguilera - not myself tonight :) ta och lyssna på den ..

Idag klev jag upp kring halv 11, haha det sjuka är att jag vaknade 06:30 imorse och är pigg, det börjar bli en vana för mig el så sover jag inte riktigt bra för jag vaknar flera gånger under nätterna och drömmer konstiga drömmar, det är hel knäppt..

Har städat nästa hela lägenheten idag, har storstädat vardagsrummet och tro mig det behövdes och sen tog jag hallen och toaletten, de två ställena som var i störst behov av städning så tar och gör köket och sovrummet någon annan dag eller kanske senare när jag orkar, har städat sen 11 och jag är helt slut just nu, sorterat papper och sån skit med.. nu ska jag bara ta det lugnt, om jag orkar åker jag och inhandlar det som behövs inför lördagen..

Tänkte ta mig ett löppass med, det får bli omkring en timme, behöver lite lugn och ro först..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0