Pictures will never fade away ..

Jag var just ute och sprang skiten ur mig själv, har ju tidigare sagt att jag fått ont i knät av att springa för länge så idag satsade jag på att springa lika lång tid som innan men komma lite längre och tro mig det gjorde jag, hade nog kunnat springa lite längre till för jag kom till och med 1 minut tidigare tillbaka än vad som var beräknat :) Ett plus till mig, detta artar sig ju ..

Däremot har jag kommit på att Backa är byggd av backar, konstaterat är det nästan enbart JA tro mig eller ej backar i backa så om jag är slut ja .. när man komme till den absolut sista backen innan jag ser min lägenhet så tänker jag såhär "nu jävlar springer jag den sista biten" men egentligen så vill jag tänka såhär "nej jag orkar inte en meter till, jag vill bara lägga mig på marken och stanna där" men som sagt allt beror verkligen på hur man tänker..om man tänker att nu fan tar jag det här då gör man det och tvärtom om man nu vill tänka så då..
Jag väljer iallafall hellre bort den biten och biter ihop och tänker positivt istället..

Jag har tänkte över lite saker och jag har kommit på att jag har gått runt omkring och varit ledsen och förbannad över saker som hänt tidigare och jag har inte alls tänkt på att det kanske är andra av mina vänner som också gått runt och tänkt och känt som ja, så nu känns det plötsligt lite bättre när jag vet att jag inte är ensam i det här .. det låter kanske skumt att känna så men ibland behöver man nog bara veta att det finns folk där som känner precis likadant som en själv..

Nu däremot ska jag hoppa i duschen för jag är en svettig liten dam som sitter här på golvet..Hade gott allesammans



Den här bilden ger mig så mycket minnen, vill SÅ gärna gå tillbaka till den där dagen, jag har önskat och önskat och önskat mig det om och om igen, men den dagen vill tyvärr inte komma tillbaka.. en helt underbar dag enligt mig iallafall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0