Så otroligt trött

Jag är så otroligt trött idag, helt galet.. Har iaf jobbat mån, ledigt tisdag, jobbat igår och idag och ska även jobba imorgon, pengar och åter pengar :) Har även massor att skriva ner som MÅSTE inhandlas imorgon, måste även göra pannkakstårta imorgon, smörgåstårta osv ja jag vet då inte hur allt ska gå till men är man en super människa så är man..
Dessutom kommer syster, så det blir att försöka fixa ihop det är i ett nafs, kanske får åka och handla idag ändå? Tänkte ta mig en tupplur först och sen duscha och kanske dra mig och fixa lite iaf så slipper jag stressa imorgon..

Igårkväll blev det mysmiddag med massa go mat och det slutade med yoghurt överallt, fick mig iallafall ett gott skratt angående rätt så mkt :) Som man säger ett gott skratt förlänger livet..

Nu ska jag kila, hoppas ni har haft en bra vecka och att fortsättningen blir riktigt bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0