Sooon i´ll be back in Malmberget:)

Yes mina damer och herrar, ska beställa flygbiljett idag och troligast kommer jag nog redan på fredagen och blir väl en vecka sisådär.. Måste tillbaka och jobba sen så jag får lite pengar inför sommaren
Men ska bli kul att träffa alla iallafall och se det nya huset där hemma ..

Idag vad står på schemat idag? Ja jag klev upp kring 10 tiden någongång och nu sitter jag här och fördriver tid, bullen kanske kommer hem på lunch och då blir det tacos, sedan blir det hem och städa min kära lägenhet sådär över roligt, har massor med disk sen i helgen och det gillar jag inte..:S
Efter det tänkte jag faktiskt ta mig ut och köra en löprunda, ska bli riktigt skönt faktiskt och behövligt..

Nu ska jag dra mig härifrån, får se vad jag hittar på.. hade gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0