Stuck in something

Fick jobb imorgon, weei :) så imorgon ska jag träffa mina goa tanter igen de flesta är så himla gulliga.. Helst såhär "vem är det som kommer?" "det är Emmaa" "ååh är det du, kommer du imorgon också?";) jobbet ger verkligen tillbaka även om det kan vara sjukt stressigt, mitt förra jobb var bara mycket att göra när man hade alla fakturor och sånt och tusen saker att komma ihåg, aja kanske inte riktigt så men hålla koll på allting och det passade mig faktiskt som handen i handsken, vi får se kanske i framtiden :)
Men som detta jobb, det ger en något tillbaka man känner att man hjälpt någon, så när man går från jobbet så går man faktiskt därifrån glad :)

Så hur som helst idag var ingen jobbdag men tro mig det känns som att jag jobbat, först har jag varit på möte och pratat och sen var jag förbi och käkade tacos ute i Ytterby och sen handlat efter det har jag städat, ja hör och häpna dammtorkat, skurat och dammsugit, lagat pannkakor med bacon och ägg, äggen är dock inte till mig som tur är:P
(Allergisk) ..

Så vad är mina planer för resterande delen av dagen då? Jag ska käka snart, sen åka och fixa mina sängar ska bli så bra va, dock hinner jag inte träna idag:( känns mindre bra faktiskt ..hade lust med det idag men måste ju kunna sova med så dom är nog hos mig vid 18:00

Hoppas ni också har haft en sådan här bra dag som jag haft det, jag gillart:) hade gott allesammans nu ska jag kila

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0