This ain´t goodbye

Idag har jag hunnit med att gymma och efter det tog jag mig in till stan slösade upp mitt presentkort på kicks där jag köpte en trippel ögonskugga från smashbox..

Har även hunnit sitta på condeco någon timme med natalie och tjötat efter det drog vi oss till gamleport och satte oss där och tog oss ett glas rose och bara hade det trevligt, nu däremot sitter jag hemma och lugnar ner mig lite eller kanske rättare sagt, tar mig i kragen kan man säga..

Things are not the way they were before..


så mina damer och herrar så tackar jag så mycket för mig..


Kommentarer
Postat av: Anonym

välkommen hem gumman=)jag hämtar dig i morgon från kiruna;)kraaam mamma

2010-04-29 @ 22:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0