This feeling is not sadness, this feeling is not joy..

Har just varit på våran sista träning innan vi sätter igång igen den 10 maj igen, inte jätte långt uppehåll direkt men behövligt men det betyder inte som Emelie sa att sitta på röven nej för nu är det att ta tag i mig igen, så om vädret tillåter imorgon så tar jag tag och går ut och löper och kör lite benövningar, tänkte ju faktiskt försöka få tillbaka det som engång fanns där..

Sitter hemma just nu och vettefan vad man ska kalla mitt humör, finns nog inga ord påt.. men men en ny dag imorgon med NYA möjligheter och funderar starkt faktiskt på att ta upp den där ryggbiffen, marinera den och göra massa god mat.. Vi får se vad jag hittar på men något gott iaf ska dt bli, är super hungrig nu men jag orkar inte göra någon mat, kanske tar mig lite havregrynsgröt och lite te..

Blir nog att sova hyfsat tidigt ikväll ändå även om dt inte är något jobb imorgon så är det skönt att vakna tidigt och ha hela dagen framför sig, kanske till och med kan få mig lite färg och vädret vill hålla i sig..Fick världens gulligaste kommentar av en tant idag och den tänker jag leva på länge och även Julias sms till mig, detta håller jag hårt i:)

Nu ska jag kila, hoppas er Tisdag varit bra, vi ses och hörs..

Tänkte hitta tillbaka till denna formen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0