Today

Jaa idag har jag varit hurtig:) Har tvättat som vanligt, låter som att jag tvättar varje dag men jag är en småtvättare tror jag, och sen ligger det ändå massa lakan osv i tvätten som jag aldrig orkar ta tag i för då måste det hängas nere i tvättstugan i källaren..

Hur som haver så har jag varit inne i stan och träffat Timmie, var så himla längesen så han har hjälpt mig hitta kläder till min 20 års dag stackaren och bakis också så drar jag med honom i affärer men jag är verkligen SUPER nöjd med det jag valde, lite somrigt kan tyckas men mycket mycket snyggt kommer dt bli..sen tog vi lite sushi och sen åkte jag hem.. nu inväntar jag att holmberg ska höra av dig, blir att ta ett el två glas vin ihop :D

Today:)

 

Nu hämtar Sofia upp mig så måste kila, hade gott allesammans och en riktigt gokväll missa inte fotbollen heller för den delen;)


Kommentarer
Postat av: Julia

Hej stumpan!

Jag kan inte vara med på spadagen på din födelsedag :((( mitt konto säger nej, dessvärre! :(

Men såklart kommer jag på kvällen med pressys och ett glatt humör.

SAKNAR DIG!!!!

2010-04-10 @ 23:52:26
URL: http://juliaasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0